happyDragi vizitatori ai atelierului, deoarece in  ultimul timp  nu am mai lucrat nimic, iar din lucrarile vechi mai am foarte putine, am decis sa nu mai primesc comenzi, dar ,,usile” atelierului vor ramane deschise pentru cei ce vor sa se inspire sau doar sa priveasca.

Tot pe aceasta cale, vreau sa-mi cer scuze tuturor celor ce mi-au trimis mesaje si nu le-am raspuns.

Multumesc ca v-ati facut timp sa treceti pe aici !

Un comentariu la “

  1. dana ovedenie spune:

    buna ziua am citit ca nu mai lucrati …pacat …sunteti o persoana cu multa imaginatie si talentata.as fi dorit sa vad ceva facut de dvs.si cu sarbatorile de iarna.cum pot lua legatura cu dvs. as dori sa fac si eu aceste minunate tablouri.multumesc si respect……va rog frumos sa ma …inspirati ..fiti muza mea….:)

Lasă un răspuns

